London 2015

Heey,

Sorry dat ik zo lang niets meer heb gepost, maar ik had het ontzéttend druk met school. In de tussentijd ben ik wel naar London geweest! Ik heb daar superveel gedaan en het was ongelooflijk leuk. Ik ben daar ook naar The Harry Potter Studio’s geweest. Voor de Harry Potter fans: Dat zijn de studio’s waar de films zijn opgenomen! Ik heb daar, maar ook in Harrods en andere leuke winkeltjes veel gekocht. Dat zal ik nu laten zien!IMGP2646

In de boekenwinke ‘Foyles’ heb ik 4 leuke, spannende boeken gekocht. (In het Engels natuurlijk). Ik kan niet wachten om deze te lezen! De andere twee boekjes die je onderaan de foto kan zien, heb ik gekocht op het King’s Cross station, en het zijn twee boekjes van Harry Potter: De verhalen van Bakerd de Bard, en Fantastische Beesten en waar ze te vinden. IMGP2631Dit zijn de spullen die ik gekocht heb in de Harry Potter studio’s: Een chocoladekikker, jellybeans in alle smaken, een lolly van ‘The dark mark’, twee lolly’s van Honeydukes en een superschattig broche van ‘The Deathly Hallows’. Sorry voor je onbegrip, ‘geen Harry Potter fan’. 🙂IMGP2649 - kopie

Ook heb ik nog deze geweldige Frozen Mug gekocht. I LOVE OLAF! Ik ben nu al gek op deze mok :). Ik heb ook een kaneelzeepje gekocht op een schattig marktje. Als laatste heb ik lekkere thee gekocht in de smaak rode peper en Sinaasappel (spannend!) bij Harrods, een heel erg groot winkelcentrum in London.

Ik vond het superleuk om in London te zijn, en om naar de Harry Potter studio’s te gaan!

Vraagje: Zijn jullie fan van Harry Potter? Schrijf in de comments!

Tot het volgende artikel!

-xn


7 gedachtes over “London 2015

Geef een reactie

