Mijn top 5 ‘Must-Watch’ youtubers!

Hey,

Youtube. Oftewel mijn leven. Ik zit constant op youtube, en ik kijk van alles. Beautyvideos. vlogs, sketches, parodieën en nog veel meer! Daarom heb ik vandaag een lijstje gemaakt van mijn 5 favoriete youtubers! Bekijk zekereven hun kanalen en geef ze een kans. 🙂

#5: Nikkietutorials

Misschien ken je Nikkie wel van haar populaire ‘power of makeup’ video. Ze is een gewoon Brabants meisje, maar ze is super bekend in Amerika! Ze is grappig en origineel, dus kijk zeker even op haar kanaal!

#4: LiketobeAgirl

Dit zijn twee super aardige meisjes met ongeveer 17.500 abbonees. Ze maken supergrappige videos over beauty, lifestyle en fashion en het is erg fijn dat ze zich ‘echt’ voordoen op youtube.

#3: Sophie

Sophie maakt uhm… nou ja…. filmpjes. Ze is echt heel erg grappig, nuchter en zegt waar het op staat!

#2: Shane Dawson

Misschien ken je Shane Dawson wel, maar als je hem niet kent, dit is een hele grappige youtuber die je écht even moet bekijken! Hij is heel erg lief en ik moet altijd heel erg om hem lachen!

#1: Viralbrother Erik

ERIK IS GEWELDIG! Hij heeft met een andere jongen een ‘prank’ kanaal; Viralbrothers. Dit is zijn vlogkanaal. Hij komt uit Tsjechie en hij woont samen met zijn superlieve vriendin Domisha. Zijn vlogs zijn op de een of andere manier zoo ongelooflijk grappig. Als je dit leest; Ga nu naar youtube en kijk een paar vlogs. Als je het niet doet mis je zoveel! Hij is heel erg lief en grappig en hij vrolijkt me altijd op!

Dat was het alweer, sorry voor het korte artikel. Hopelijk heb je nu wat nieuwe ‘youtube inspiratie’! Tot over een paar dagen!

-xn

2 gedachtes over “Mijn top 5 ‘Must-Watch’ youtubers!

Geef een reactie

