Ik ben terug!

Hey gabbers!

Guess who’s back? 

Na 10 maanden weg te zijn uit de blogwereld, heb ik besloten om weer en frisse duik te nemen in de beauty, lifestyle, fashion en aldat soort geneuzel. 🙂

Dit jaar heb ik het superdruk gehad met school, leven en alles wat daarbij komt kijken. Maar nu het zomervakantie is, heb ik weer volop tijd om te ‘leven like Kylie’

Er komen meerdere collabs aan, onder andere met Evelijn, van evelifestyle! Ook heb ik weer genoeg andere leuke ideeën om jullie nog lekker lang mee lastig te vallen 🙂

Ik vind het altijd superleuk om samen te werken met andere bloggers, en om anderen te helpen en promoten!

Nou, genoeg gekletst 🙂  Welkom terug op livinglikekylie!

-xn

P.S. mijn thema gaat binnenkort veranderen!

3 gedachtes over “Ik ben terug!

Geef een reactie

