review Catrice concealer + collab met Serena!

Hoi buddy’s, (nog steeds geen goed intro gevonden :))

Ik heb vandaag een superleuke collab met Serena, van byfashionblog! Wij gaan vandaag 2 reviews doen; nu een concealer review, en om 5 uur vanmiddag een lippenstift review. We hebben besloten dat ik de Liquid Camouflage High Coverage concealer van Catrice Cosmetic
s ga reviewen. Serena praat over de Essence concealer

Wij beantwoorden vier vragen over hetproduct en geven daarna een cijfer op een schaal van 1 v/d 10. (Jaja, begin nou maar)

  1. Is het pigment in het product goed?

Ja, het pigment is supergoed! Als ik de concealer aanbreng onder mijn ogen hoef ik maar één keeIMG_8230r met de applicator over mijn ‘under eye circles’ te gaan, en dan zie ik het product al supergoed. Voor sommigen kan dit natuurlijk ook weer een nadeel zijn, aangezien het er niet echt ‘naturel’ uitziet.

2. Hoelang blijft het product zitten?

Als ik mijn makeup routine volg, gebruik ik onder de concealer een primer+foundation en over de concealer gebruik ik loose powder en highlighter. Als je een goedkope primer + loose powder bij de concealer gebruikt, blijft de concealer wel 6 tot 7 uur zitten! Dat vind ik best lang voor een concealer, omdat mijn concealer vaak als sneeuw onder de zon is verdwenen na een lange, zweterige schooldag. 🙂

 

3. Ziet het product er van de buitenkant mooi uit?

Ik vind dat het product er aardig ‘high-end’ uitziet. Dit komt door de zwarte dop en de zwarte letters. Er zit niet veel poespas om het product, waardoor het er erg fancy en modern uitziet.

4. Hoe duur is het product? En is het product de prijs waard?

Het product is 3.59 euro, en is verkrijgbaar bij de Kruidvat, Etos en andere drogisten. Ik vind dat deze prijs aardig goedkoop is voor zo’n dekkende concealer. Wel gaatIMG_8216 het product erg snel op. Dit komt omdat de concealer niet helemaal gevuld is, maar er alleen concealer aan de rand zit.  Hier moet je wel rekening mee houden als je de concealer koopt.

Ook wil ik nog even toevoegen dat de concealer snel prikkelt op je gezicht. Dit gebeurt echter alleen als het nog niet geblend is. Zorg daarom dat je, nadat je de concealer aangebracht hebt,  hem ook snel blend met je foundation. (zonder foundation kan dit natuurlijk ook)

Al met al, geef ik de Liquid Camouflage concealer een 8/10, omdat hij erg dekkend is en er ‘high-end’ uitziet. Wel is hij snel op.

Check ook even de review van Serena! Haar blog is echt de moeite waard om even een kijkje op te nemen.

Serena’s instagram: byfashionblog

Laat even weten wat jouw favoriete concealer is!

Doedels!

-xn

 

 

 

 

8 gedachtes over “review Catrice concealer + collab met Serena!

Geef een reactie

