Zomer tag! ~ Gastblogger Tessa

 

 

jjj

Heei,

ik ben Tessa van het Instagram account @by_tessaxx en ik ben de nieuwe gastblogger !

Vandaag doe ik de I LOVE SUMMER TAG want ja ,wie houd er nou niet van de zomer ?

De tijd van korte broekjes ,zomerjurkjes ,vrolijke kleuren nagellak en langer licht.

Het is al een wat oudere tag maar dat hield me niet tegen om hem toch te doen!

Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?

Ik houd echt van vrolijke kleurtjes en op mijn teennagels draag ik vrijwel altijd Peach Daiquiri van Essie maar Fashion Playground van Essie en 109 Off To Miami van Essence vind ik ook heel erg leuk en zomers. En natuurlijk ook Serena’s lakje van Essence vind ik echt super mooi!

Wat is je favoriete lipkleur van de zomer?

In de zomer houd ik van lekkere vrolijke kleurtjes zoals lichtroze en perzik ik draag niet echt vaak felle tinten want ik ben nog best jong maar bijvoorbeeld All About Cupcake vaIMG_8439n Essence van de Sheer en Shine collectie vind ik super leuk en zomers maar ook van de velvet matte collectie van essence vind ik nummer 23 ook super mooi. En ja, MAC Brave draag ik natuurlijk het hele jaar door!

 Laat je favoriete zomerjurkje zien

ik heb nog niet echt een favoriet zomerjurkje maar ik heb een super leuke maxi jurk en ik vind mijn spijkerrokje  met van die knopen ook echt super tof!

 Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?

Een zonnebril en leuke zomerse armbandjes.

Welke zomertrends van dit jaar vind je het leukst?

Ok vind de bomberjacks als zomerjasjes echt mega leuk ik heb er zelf ook een en verder vind ik die Ibiza style topjes, broekjes en jumpsuits ook super leuk.

Wat is je favoriete kaars voor de zomer?

Ehhh… favoriete kaars?? ik vind dit een beetje een vreemde vraag maar als ik dan toch moet kiezen denk ik een fris geurtje maar mijn moeder heeft meestal gewoon geurloze kaarsen dus dat is ook prima.

Wat is je favoriete bodyspray of parfum?

Ik hou in de zomer van  lichte frisse geurtjes dus ik denk Noa van Cacharel dat is wel een au de toillete maar in de zomer vind ik dat juist wel fijn.

Hoe is waar jij woont zomers het weer?

Het verschilt nogal, het blijft Nederland dus het is vaak toch nog niet echt mega warm hoewel wij in onze achtertuin niet veel wind hebben is het er al snel warm als de zon schijnt !

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?

Het is moeilijk kiezen maar na de temperatuur vind ik het het meest fijn dat het langer licht is want ik vind het toch nooit zo fijn om s ’ochtends om kwart over 7 in het pikkedonker weg te fietsen.IMG_8438

Wat zijn jou plannen voor de vakantie?

Aangezien het al 3,5 week vakantie is ben ik al 2 weekjes naar zeeland geweest met mijn familie en verder ga ik misschien nog wat leuke dingen doen met vriendinnen, ik ben begeleider bij de speelweek en ik ga met mijn moeder naar de bodyguard de musical.

 

Ik vond het super leuk om deze tag te doen en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden dus tot de volgende keer!  xx

 

Geplaatst in: tags

Geef een reactie

